Autor Wiadomość
Jaaaden
PostWysłany: Wto 17:44, 20 Sty 2009    Temat postu:

Bardzo fajnie .
Sesek
PostWysłany: Wto 16:46, 20 Sty 2009    Temat postu:

No przyznam, że się napracowałeś i fajnie to wyszło Very Happy
Lady Naty
PostWysłany: Wto 14:58, 20 Sty 2009    Temat postu:

Podoba mi się . +

piona
Mati
PostWysłany: Wto 13:59, 20 Sty 2009    Temat postu:

CZARY OFENSYWNE:

Exori Mort/Exori Flam/Exori Vis: Czar o dzialaniu na 1 sqm przed nami. Sluzy do walki z potworami. Mort zadaje obrazenia od smierci, Flam od ognia, Vis od energi. Ataki tego typu sa dosc slabe.

Mlvl: 2 - dla Mort, 3 - dla Vis i Flam
Mana: 20

Exevo Flam Hur: Jest to czar od zywiolu ognia. Obszar dzialania to 2 sqm przed nami oraz kwadrat 3x3 w odleglosci 3-5 kratek od nas. Obrazenia zadawane przez ten czar sa raczej niezbyt wysokie. Oplacaly jest w momencie, gdy wiecej niz 1 potwor znajduje sie w jego zasiegu.

Mlvl: 7
Mana: 50

Exevo Mort Hur: Jest to silny czar wyzwalany przez maga w kierunku patrzenia. Ma identyczny zasieg jak czar Exevo Flam Hur. Obrazenia zadawane przez ten czar sa wyzsze niz przez SD. Niestety wiele potworow w tibii jest odpornych na jego dzialanie, co uniemozliwia uzywanie go na silnych potworach. W walkach PvP jak najbardziej grozny.

Mlvl: 20
Mana: 280

Exevo Gran Vis Lux: Jest to czar, ktory przy wyzwoleniu przybiera ksztalt
cienkiego paska. Obrazenia wywolane w ten sposob nie sa zbyt wysokie, ale i koszt uzycia jest niski. Uzywane w czasie polowan na Dragon i Dragon Lord.

Mlvl: 14
Mana: 80

Exevo Gran Mas Vis: Najpotezniejsza magia jaka moze uzyc mag. Obrazenia sa nie tylko potezne, ale tez na sporym obszarze. Czar uzywany przez magow do zabijania duzej ilosci potworow. W walce PvP sluzy do dobijania juz zranionych przeciwnikow. Ma jedna wade. Spala ogromna ilosc many.

Mlvl: 40
Mana: 1200

Ultimate Exevo Gran Mas Vis: Jest to wersja UE, lecz dzialanie jej wystepuje na wiekszym obszarze, a obrazenia sa ciut mniejsze. Ten czar raczej niejest uzywany przez magow.
Mlvl: 90
Mana: 2000

CZARY NA SWIATLO:

Utevo Lux: Slaby czar dajacy swiatlo na niewielkim obszarze.
Mlvl: Bez ograniczen.
Mana: 20

Utevo Gran Lux: Czar dajacy swiatlo na sporym obszarze.
Mlvl: 3
Mana: 50

Utevo Vis Lux: Ten czar oswietla prawie caly obszar widzenia.
Mlvl: 12
Mana: 140

Utevo Gran Vis Lux: Czar oswietla nietylko obszar widoczny dla gracza, ale tez po za widokiem. Razi w oczy!
Mlvl: 17
Mana: 300


Uwaga!
Podalem wszystkie czary ktore sa ogolnie uzywane. Ominelem te mniej wazne ,np. Incactus Pulka Impirius.
Mam nadzieje, ze ten poradniki dobrze wam posluzy Razz

POZDRAWIAM, KOGUT HERE Smile
Mati
PostWysłany: Wto 13:58, 20 Sty 2009    Temat postu: Magia

Mag jako postac typowo magiczna, posiada wiele czarow ofensywnych, runicznych oraz defensywnych i wspomagajacych.

CZARY DEFENSYWNE:

Exura: Jest to czar leczacy lekkie obrazenia.
Mlvl: 1
Mana: 20

Exura Gran: Jest to czar leczacy powazne obrazenia. Nie kiedy magowie z wysokim magicznym levelem potrafia wyleczyc sie do pelna.
Mlvl: 4
Mana: 70

Exura Vita: Jest to czar ktory leczy przewaznie wszystkie obrazenia.
Mlvl: 8
Mana: 170

Utamo Vita: Ten czar pozwala otrzymywac obrazenia kosztem many, zamiast zycia. Mag uzywa tego czaru podczas expienia w stylu Hardcore, lub w krytycznych sytuacjach.
Mlvl: 4
Mana: 50

CZARY WSPOMAGAJACE:

Utani Hur: Czar ten przyspiesza maga na okres 60 sekund. Przyspieszenie jest lekkie.
Mlvl: 4
Mana: 60

Utani Gran Hur: Jest to czar dajacy magowi ogromna predkosc. Pozwala to na ucieczke przed groznymi przeciwnikami, przedostanie sie szybciej z miejsca na miejsce, lub lurowanie naprawde szybkich potworow. Niestety okres trwania czaru jest bardzo krotki.
Mlvl: 8
Mana: 100

Utana Vid: Czar dzieki ktoremu mag staje sie niewidoczny dla niektorych potworow. Czar trwa ponad 3 minuty. Mag uzywa go by ominac potwory ktorych niezamierza zabijac lub w krytycznych sytuacjach gdy ilosc obrazen moze przekroczysc szybkosc leczenia.
Mlvl: 15
Mana: 440

Utevo res "Monster : Czar ktory pozwala przyzwac potwora ktory pomoze nam w walce. Najczesciej stosowany jest podczas PK. Jednymi z najlepszy mozliwych summonow do wezwania sa : Fire Elemental, Elf Scout, Fire Devil, Demon Skeleton, Dwarf Geomancer, Orc Leader oraz Orc Berserker.
Mlvl: Bez ograniczen.
Mana: Zalezy od typu summona.

Utevo res ina "Monster : Czar ktory pozwala na krotki okres przybrac forme innego potwora. Czar raczej niema zastosowania.
Mlvl: 10
Mana: 100

Slow: Wielu uwaza, ze ten czar niema specjalnego zastosowania. I tu sie myla! Jest to doskonaly czar sluzacy do trapowania w waskich przejsciach. Nasza postac zwalnia do poziomu 5 razy mniejszego niz postac na 1 lvlu. Dzieki czemu przesuniecie nas jest bardzo trudne.
Mlvl: 2
Mana: 25

CZARY RUNICZNE:

Hmm : Run, ktory pozwala na zadanie niezbyt wysokich obrazen, jednak ludzie, ktorzy posiadaja niski status majatkowy uzywaja ich do expienia na takich potworach jak: Dragon, Dragon Lord, Hydra.
Mlvl do stworzenia runu: 3
Mlvl uzytkowy: 1
Mana: 70
Ilosc ladunkow: 5
Inkantacja: Adori Gran

Gfb : Run obszarowy. Zadaje obrazenia od ognia. Uzywany do "czyszczenia" terenu przez graczy wysoko poziomowych. Nizsze lvle uzywaja tego runu do walki z wieksza iloscia potworow, lub zdobywania doswiadczenia w szybszym tempie.
Mlvl do sworzenia runu: 9
Mlvl uzytkowy: 4
Mana: 400
Ilosc ladunkow: 3
Inkantacja: Adori Gran Flam

Sd: Run Naglej Smierci, lub jak kto woli Sudden Death. Jest to najbardziej porzadany run w tibii. Postaci, ktore moga tworzyc te runy, robia to masowo dla siebie, lub na sprzedaz. Jest to smiercionosna bron w rekach dobrze wykwalifikowanego maga. Czesto uzywana do expienia przez wysoko poziomowych graczy. Jeszcze czesciej uzywana w pojedynkach PvP.
Mlvl do stworzenia runu: 25
Mlvl uzytkowy: 15
Mana: 800
Ilosc ladunkow: 1
Inkantacja: Adori Vita Vis

Explo: Run o obszarze malego krzyzyka o ramionach po 1 sqm. Obrazenia z tego runu dzialaja na wiekszosc tibijskich potworow. Tworzenie go jest o wiele tansze i oplacalne w expieniu. Mag z 30 poziomem jak i mag z 120 moze spokojnie expic uzywajac tych run.
W pojedynkach PvP latwiej trafic z niego w gracza nizeli z SD, jednak obrazenia sa widocznie mniejsze.
Mlvl dsr: 12
Mlvl u: 6
Mana: 480
Ilosc ladunkow: 3
Inkantacja: Adevo Mas Hur

Magic Wall: Jest to mur energi zamkniety w run. Uzywany do trapowania potworow jak i graczy. Czas trwania 10 sec. W wyjatkowych sytuacjach 1 min.
Mlvl dsr: 14
Mlvl u: 9
Mana: 350
Ilosc ladunkow: 4
Inkantacja: Adevo Grav Tera

Energy Bomb: Jest to run energetycznej bomby. Po uzyciu przybiera ksztalt kwadratu 3x3. Nie stety mozna po nim przesuwac graczy. Uzywany tuz przed rzuceniem Magic Walla. Dzieki temu magiczny mur moze stac do 1 minuty.
Mlvl dsr: 18
Mlvl u: 10
Mana: 220
Liczba ladunkow: 3
Inkantacja: Adevo Mas Vis

Fire Field: Jest to run, ktory po uzyciu zamienia sie w pojedynczy field. Tak jak w przypadku Energy Bomb, tylko, ze dziala na 1 sqm.
Mlvl dsr: 3
Mlvl u: 1
Mana: 60
Ilosc ladunkow: 3
Inkantacja: Adevo Grav Flam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group