Autor Wiadomość
Sesek
PostWysłany: Czw 15:08, 22 Sty 2009    Temat postu:

Napiszę jednego komenta do 4 poradników Very Happy

Nieźle ale nie przypominam sobie abym zgodził się na sesję zdjęciową w poradniku dla knight'a Very Happy
Mati
PostWysłany: Czw 11:53, 22 Sty 2009    Temat postu: Magia

Paladyn to profesja czesciowo wzmocniona przez magie. Nie ktore z czarow sa naprawde przydatne i warto z nich korzystac. Jednak niezapominajmy o tym, ze jednak glownym orezem paladyna jest kusza.

CZARY DEFENSYWNE:

Exura: Lekki czar leczenia, goi lekkie rany.
Mlvl: 1
Mana: 20

Exura Gran: Mocniejszy czar leczenia. Stosowany podczas huntow na potworach, ktore swa sila dorownuja nam.
Mlvl: 4
Mana: 70

Exura Vita: Czar, ktory leczy bardzo powazne rany. Stosowany podczas pojedynkow PvP, lub huncenia potworow naprawde silnych.
Mlvl: 8
Mana: 170

Exura San: Swiete leczenie. Czar ten posiada ogromna moc, moze byc uzywany wylacznie przez paladynow. Paladyn, ktory daleko zaszedl w szkole magi potrafi leczyc tym czarem smiertelne rany. Wielu paladynow, bedac na skraju smierci, zostalo uratowanych dzieki temu czaru. Stosowany w pojedynkach PvP, trapach, oraz w walce z bardzo groznymi potworami.
Mlvl: 10
Mana: 200

Utamo Vita: Czar, ktory pozwala na osloniecie swojej postaci mana. Obrazenia, ktore powinnismy otrzymywac kosztem HP, zostana zaabsorbowane, przez nasza mane. Gdy ilosc many spadnie do zera, zaczynamy tracic normalnie HP. Paladyn niestety w nie ktorych sytuacjach jest zmuszony do uzycia magicznej tarczy. Gdy combo, ktore moze otrzymac przekracza jego ilosc HP, bezpieczniej jest zastosowac Utamo Vita.
Mlvl: 4
Mana: 50

CZARY WSPOMAGAJCE:

Utani hur: Na okres 60 sekund przyspiesza nasza postac. Pomaga to uciec przed silniejszymi przeciwnikami, lub dostac sie w upragnione miejsce szybciej.
Mlvl: 4
Mana: 60

Utana Vid: Czar sprawa, iz nasza postac jest niewidoczna dla niektorych typow potworow. Bardzo pomocny czar w expieniu. Uzywany tez przez paladynow w sytuacjach, gdy otaczajacy go przeciwnicy sa zbyt silni.
Mlvl: 15
Mana: 440

Utevo Lux: Czar, ktory rozjasnia nam droge na nie wielkim obszarze.
Mlvl: Bez ograniczen.
Mana: 20

Utevo Gran Lux: Za pomoca tej magi, paladyn moze oswietlic spory obszar w okolo siebie. Stosowany w jaskiniach, podziemiach itd.
Mlvl: 3
Mana: 50

Slow: Czar spowalniajacy nasza postac. Stosowany podczas trapowania.
Mlvl: 2
Mana: 25

MAGIA OFENSYWNA:

Exori Con: Czar o slabej sile. Uzywany przez poczatkujach graczy w celu przyspieszenia zdobywania doswiadczenia.

Mlvl: 3
Mana: 30

Exevo Mas San: Zadaje dosc powazne obrazenia, kosztem sporej ilosci many. Stosowany na huntach, oraz w walkach PvP. Tylko tym instantem mozna zniszczyc deathslicery.

Mlvl: 12
Mana: 200

Music Pall: Czar o identycznym zasiegu, jak Exevo Mort Hur. Obrazenia sa godne uwagi. Zadko stosowany przez paladynow, ze wzgledu na brak wiedzy o nim.
Mlvl: 5
Mana: 240

Music Pall Mas: Jest to najpotezniejszy czar jaki moze uzyc paladyn. Jego obszar dzialania jest bardzo duzy, a sila powalajaca. Niestety paladyn do uzycia tego czaru potrzebuje ogromnej ilosc many. Po za tym, w momencie wyzwalania musi spogladac w kierunku polnocy, w przeciwnym razie czar nie zadziala.
Mlvl: 10
Mana: 1000

Paladyn nie jest typowa profesja magiczna. Jest on tylko wspomagany przez magie. Nie zapominajcie drodzy paladyni, ze sam magiczny lvl to nie wszystko. Powinien isc w parze z dobrymi skilami. A wiec do dziela Smile

UWAGA
Poradnik zostanie uzupelniony o 2 zdjecia, przedstawiajace dwa powyzsze czary. Podziekowania dla Boltima, dzieki ktoremu mamy 2 screeny.

By Kogut Here Cool

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group